دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

  • ۰
  • ۰


۶- Gravity Rush 2

    سازنده: استودیو ژاپن سونی
    ناشر: سونی
    پلتفرم: پلی‌استیشن 4
    تاریخ عرضه: ۲۹ دی (۱۸ ژانویه)


یکی دیگر از بازی‌های انحصاری موردانتظار پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷، بازی Gravity Rush 2 است که زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده و ۲۹ دی ماه شاهد انتشار این بازی خواهیم بود. Gravity Rush 2 رسما در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۵ معرفی شد و البته ساخت آن از دو سال قبل‌تر کلید خورده بود. این بازی ابتدا قرار بود اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود که تا تاریخ مذکور تاخیر خورد. داستان Gravity Rush 2 پس از اتفاقات نسخه اول رخ می‌دهد و کت، شخصیت اصلی بازی، به همراه دوستش ریوِن (که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود)، وارد شهر Hekseville می‌شوند. سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که تمامی مکانیزم‌های خلق‌شده برای نسخه اول را در این بازی هم شاهد خواهیم بود و همچنین گیمر‌ها در این اثر قادر به انتخاب از بین سه سبک جاذبه خواهند بود که هریک ویژگی‌های خاصی به کت می‌دهد.

به‌علاوه محیط بازی نیز به نسبت قسمت اول بسیار وسیع‌تر شده و نقشه بازی ۲.۵ برابر نقشه قسمت اول است. علاوه بر آن سازندگان اعلام کرده‌اند که تمام کردن بازی چیزی بین ۲۰ تا ۴۰ ساعت بسته به سبکی که گیمر بازی را انجام می‌دهد، طول خواهد کشید. چندی پیش یک نسخه دمو از این بازی عرضه شد که بازخورد اکثر کاربران نسبت به آن بسیار مثبت بود و به نظر می‌رسد که قرار است دوباره یک اکشن سریع و نفس‌گیر ژاپنی را در قالب Gravity Rush 2 تجربه کنیم.


۷- Halo Wars 2

    سازنده: ۳۴۳‌اینداستریز - کریتیو اسمبلی
    ناشر: مایکروسافت
    پلتفرم: ایکس‌باکس وان - ویندوز 10
    تاریخ عرضه: ۳ اسفند (۲۱ فوریه)


بازی‌های استراتژیک معمولا خیلی روی کنسول‌ها رایج نیستند و اکثر بازی‌های بزرگ این سبک انحصاری پی‌سی هستند. با این حال مایکروسافت با نسخه اول Halo Wars ثابت کرد که عرضه یک بازی استراتژیک نسبتا خوب برای کنسول هم ممکن است و کیفیت آن بازی هم باعث شده تا افراد زیادی منتظر نسخه دوم هیلو وارز باشند که یکی از بزرگ‌‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ به حساب می‌اید.

در ساخت بازی Halo Wars 2 استودیو کریتیو اسمبلی با ۳۴۳ اینداستریز همکاری که حضور این استودیو متخصص در ساخت بازی‌های استراتژیک چون سری Total War، نوید این را می‌دهد که با یک بازی استراتژیک عالی از حیث گیم‌پلی روبرو خواهیم بود. علاوه بر آن ۳۴۳ اینداستریز وعده داده که داستان این بازی قرار نیست یک المان سطحی باشد و با حضور شخصیت‌های جدید بسیار عمیق خواهد بود. علاوه بر آن از آنجایی که بازی نسخه‌ای از هیلو است، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که وقایع نسخه‌های پیشین مثل Halo 5، در این قسمت تاثیر خود را نشان دهد و البته اتفاقاتی که در Halo Wars 2 رخ می‌دهند، روی آینده سری تاثیر بگذارند.

Halo Wars 2 در تاریخ ۳ اسفند عرضه می‌شود و می‌توانید جدید‌ترین تریلر آن را در زومجی تماشا کنید.


۸- Horizon Zero Dawn

    سازنده: گوریلا گیمز (Guerrilla Games)
    ناشر: سونی
    پلتفرم: پلی‌استیشن 4
    تاریخ عرضه: ۱۰ اسفند ۹۵ (۲۷ فوریه ۲۰۱۷)



دنیایی وسیع، سرسبز و پسا آخرالزمانی، وجود دایناسور‌ها و موجودات مکانیزه، سلاح‌هایی مثل تیرکمان و در نهایت شخصیت بسیار جذاب مونثی به اسم آلوی تنها برخی از مواردی هستند که Horizon Zero Dawn را به یک بازی هیجان‌انگیز و موردانتظار تبدیل می‌کنند. جدید‌ترین ساخته گوریلا گیمز، سازنده بازی‌هایی چون Killzone، سبکی کاملا متفاوت نسبت به آثار پیشین این بازیساز موفق دارد و در آن خبری از سلاح‌های گرم مدرن نیست. بلکه در این بازی کنترل شخصیتی به اسم آلوی را برعهده خواهیم داشت که باید با کشتن موجودات رباتیک و انجام ماموریت‌های دیگر، به رمز و راز زندگی خودش پی برده و خودش را به قبلیه‌اش ثابت کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب Horizon Zero Dawn جهان‌باز بودن آن است و گیمر‌ها می‌توانند در دنیای بسیار زیبا و محیط‌های چشم‌نواز آن ماموریت‌ها را انجام دهند. همچنین بازی به شما آزادی عمل می‌دهد تا سبک مبارزاتی خودتان را انتخاب کنید و برای مثال می‌توانید با استفاده از سلاح‌های سرد دشمنان را از نزدیک مورد حمله قرار دهید یا اینکه با استفاده از سلاح‌هایی چون تیرکمان، از دور به آن‌ها حمله کنید. وجود ماموریت‌های فرعی زیاد و متنوع، روایت داستانی غنی و گیم‌پلی جذاب وعده‌هایی هستند که سازندگان بازی داده‌اند و باید تا ۱۰ اسفند و عرضه این بازی پلی استیشن 4 منتظر ماند و دید که Horizon Zero Dawn تا چه حد موفق ظاهر خواهد شد.


۹- Injustice 2

    سازنده: استودیو ندررلم
    ناشر: کمپانی برادران وارنر
    پلتفرم: پلی‌استیشن 4 - ایکس‌باکس وان
    تاریخ عرضه: ۲۶ اردیبهشت ۹۶ (۱۶ می ۲۰۱۷)


اگر به بازی‌های سبک مبارزه‌ای و همچنین ابرقهرمان‌ها علاقه دارید، امسال Injustice 2 یک گزینه عالی برای‌تان خواهد بود. ساخته جدید استودیو مشهور ندررلم که آثاری چون Mortal Kombat X را در کارنامه دارد، قرار است ۲۶ اردیبهشت عرضه شود و در آن ابرقهرمان‌های مشهوری مثل هارلی کویین و ددشات قرار است به جان هم بیفتند! بازی‌های ندررلم معمولا در مقایسه با بازی‌های مبارزه‌ای چون Street Fighter خشونت به مراتب بیش‌تری دارند که همین امر هم آن‌ها را مخصوصا در بین مخاطبین غربی محبوب‌تر می‌کند. همچنین Injustice 2 قرار است بخش داستانی غنی‌ای نیز داشته باشد که در آن تیم از ابرقهرمان‌ها به رهبری بتمن باید در مقابل نیرو‌های سوپرمن مبارزه کنند و علاوه بر آن، سازندگان اعلام کرده‌اند که یک «تهدید بزرگ» هم در این بازی برای اولین بار معرفی خواهد شد.

از حیث گیم‌ پلی، قرار است Injsutice 2 در مقایسه با نسخه اول خود مکانیزم‌های کاملا جدیدی داشته باشد و انتظار می‌رود که هر کاراکتر با توجه به خصوصیت منحصر‌به‌فرد خود، حرکات و تجهیزات مخصوصی داشته باشد که این امر می‌تواند مبارزه‌ها را بسیار متنوع کند. همچنین ندررلم اعلام کرده که گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی در این بازی پیش‌روی گیمر خواهند بود و می‌توانید ظاهر کاراکتر‌ها را با استفاده از انواع و اقسام آیتم‌ها تغییر دهید.

ندررلم اعلام کرده که در آینده و پیش از عرضه بازی یک نسخه بتا از آن منتشر خواهد شد. همچنین مانند ساخته‌های اخیر ندررلم، می‌توان انتظار داشت که یک بازی اندروید و آیفون نیز از این اثر عرضه شود.


۱۰- Mass Effect: Andromeda

    سازنده: بایوور (Bioware)
    ناشر: الکترونیک آرتز
    پلتفرم: پلی‌استیشن 4 - ایکس‌باکس وان - ویندوز
    تاریخ عرضه: ۱ فروردین



سه‌گانه Mass Effect را بدون اغراق می‌توان جزو بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ دانست و قطعا طرفداران این سبک از بازی‌ها هنوز هم خاطرات کاپیتان شپرد و ماجراجویی‌هایش را به خاطر دارند. استودیو بایوور، سازنده این بازی، پس از اتمام سه‌گانه اول تصمیم گرفت تا کماکان به ساخت نسخه جدیدی از مس افکت ادامه دهد و Andromeda را معرفی کرد؛ بازی‌ای که وقایع آن سال‌ها پس از اتفاقات نسخه‌های قبلی رخ می‌دهند و شخصیت‌های اصلی بازی هم دو خواهر و برادر با نام‌های سارا و اسکات رایدر هستند. با اینکه آندرومدا از مدت‌ها پیش معرفی شده بود، ولی اطلاعات زیادی از آن توسط بایوور ارائه نمی‌شد تا اینکه چندی پیش و پس از انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی، شاهد ارائه اطلاعات و جزییات بیش‌تری از بازی بودیم.

بر این اساس، آندرومدا قرار نیست آغازگر یک سه‌گانه جدید باشد و وقایع بازی به شکلی خواهند بود داستان در همین نسخه به یک نتیجه می‌رسد. علاوه بر آن شاهد موجودات، کاراکتر‌ها و محیط‌های کاملا جدیدی در بازی خواهیم بود و همچنین سیستم ارتقای شخصیت‌ها نیز به نسبت نسخه‌های پیشین دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است. این بازی با استفاده از موتور فراست‌بایت ساخته می‌شود که نتیجه آن گرافیک بسیار چشم‌نوازی است که در تریلر اخیر بازی هم به چشم می‌آمد.

Mass Effect: Andromeda یکی از آن بازی‌هایی است که ابتدا برای عرضه در ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود و سپس عرضه آن به سال جاری موکول شد. چندی پیش سازندگان اعلام کردند که این اثر در تاریخ ۱ فروردین در دسترس خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی