دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

۱۱- Aquanox Deep Descent

    تاریخ عرضه: ۲۰۱۸
    سازنده: دیجیتال ارو


کمپانی THQ Nordic این روز‌ها یکی از فعال‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی است که اخیرا هم با خرید Koch Media به IP‌هایی چون Metro یا Saints Row دسترسی پیدا کرد. این شرکت برای سال ۲۰۱۸ یک بازی انحصاری پی‌سی با نام Aquanox Deep Descent هم تدارک دیده که داستان و گیم‌پلی متفاوت و جالبی دارد. داستان بازی از این قرار است که در آینده‌ای دور سطح زمین به شکلی شده که دیگر امکان زندگی برای انسان‌ها روی آن فراهم نیست و همین امر هم باعث مرگ تعداد زیادی از انسان‌ها شده است. افراد باقی‌مانده برای زندگی به دنیای زیر آب پناه برده و در معدن‌های موجود در آن یا ایستگاه‌هایی که قبل‌تر برای تحقیقات ساخته شده بودند ساکن شده‌اند. گیمر در این بین در نقش یک مبارز فعالیت دارد که باید با زیردریایی خودش با دشمنان مبارزه کرده و همچنین برای به دست آوردن منابع مختلف تلاش کند.

از حیث گیم‌پلی بازی یک اثر شوتر اول شخص است که در آن می‌توانید زیر دریایی خودتان را به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح مجهز کرده و به نبرد با دشمنان بروید. سازندگان همچنین وعده روایت داستانی بسیار غنی در بازی را داده‌اند و البته که Aquanox Deep Descent یک بخش چندنفره هم خواهد داشت که در آن، می‌توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید.


۱۲- Quake Champions

    تاریخ عرضه: ۲۰۱۸
    سازنده: اید سافت‌ور


یکی از رونمایی‌های بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2016 بازی Quake Champions بود که ساخته جدید اید سافت‌ور، سازنده بازی‌های دیگری چون Doom است. البته Quake Champions خود جدید‌ترین نسخه از سری قدیمی Quake است که طرفداران قدیمی بازی‌های شوتر اول شخص چندنفره بدون شک آن را و گیم پلی سریع و هیجان‌انگیزش را به یاد دارند. Quake Champions قرار است به عنوان یک بازی رایگان منتشر شود و پیش‌تر بتسدا چندین نسخه بتا هم برای بازی برگزار کرده است که در آن‌ها، کماکان گیم‌پلی سریع که امضای اصلی این سری به شمار می‌رود، دیده می‌شود. از طرف دیگر بازی نقشه‌ها و شخصیت‌های مختلفی دارد که هریک از آن‌ها حس و حال و خصوصیات منحصر‌به‌فردی دارند.

شاید تنها مساله‌ای که کمی باعث نگرانی‌مان در رابطه با Quake Champions می‌شود، رایگان بودن بازی باشد. چرا که در نسخه بتا هم آزاد کردن شخصیت‌های بیش‌تر سیستم عجیب و غریبی داشت و امیدواریم در نهایت Quake Champions به بازی‌ای تبدیل نشود که آرزو کنیم ای کاش سازندگانش آن را به همان شکل پولی عرضه کرده بودند.


۱۳- Total War Saga: Thrones of Britannia

    تاریخ عرضه: ۳۰ فروردین ۹۷
    سازنده: کریتیو اسمبلی


۲۰۱۸ سالی عالی برای طرفداران سری توتال وار به نظر می‌رسد و در کنار Total War: Three Kingdoms که پیش‌تر آن را معرفی کردیم، شاهد اولین نسخه از سری فرعی Total War Saga این مجموعه با نام Thrones of Britannia هم خواهیم بود. سری Saga قرار است تجربه‌ای جمع و جورتر نسبت به نسخه‌های اصلی این مجموعه باشد که روی بازه‌های تاریخی محدود‌تری تمرکز می‌کند. از این حیث Thrones of Britannia در سال ۸۷۸ پس از میلاد جریان خواهد داشت که در آن وایکینگ‌ها در حال تصرف بریتانیا هستند و قبایل مختلف بومی بریتانیا هم در حال مبارزه یا خدمت به آن‌ها هستند. در این بازی هم مانند دیگر نسخه‌های توتال وار امکان کنترل گروه‌های مختلفی را خواهید داشت تا در نهایت بتوانید با شکست دادن وایکینگ‌ها، آن‌ها را از بریتانیا خارج کنید.

حضور شخصیت‌های واقعی مثل شاهد آلفرد باعث شده تا بازی از بعد تاریخی هم وفادار به واقعیت باشد. می‌توان انتظار داشت که در صورت موفقیت بازی Thrones of Britannia، در آینده شاهد نسخه‌های بیش‌تری از سری Saga باشیم که روی بازه‌های تاریخی خاصی تمرکز دارند.


۱۴- Underworld Ascendant

    تاریخ عرضه: ۲۰۱۸
    سازنده: آدرساید اینترتینمنت


سری Ultima Underworld جزو قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های نقش آفرینی/اکشن است که اولین نسخه آن به سال ۱۹۸۱ برمی‌گردد. حال کاربران پی‌سی در سال ۲۰۱۸ شاهد جدید‌ترین نسخه این مجموعه با نام Underworld Ascendant خواهند بود که توسط استودیو آدرساید توسعه یافته و ۵۰۵ گیمز هم آن را منتشر کرده است. مانند نسخه‌های پیشین این مجموعه، با بازی نقش آفرینی طرف خواهیم بود که در یک جهان فانتزی جریان دارد و از روندی غیرخطی بهره می‌برد. از حیث گیم‌پلی در این بازی در نقش شخصیت آواتار قرار خواهید گرفت که می‌توانید بدون محدودیت توانایی‌های مختلفی را با پیش‌روی در بازی برای وی فعال کرده و آن را به کاراکتری منحصر‌به‌فرد تبدیل کنید.

زاویه دوربین بازی به شکل اول شخص است و در طول آن شاهد گروه‌های مختلفی خواهیم بود که می‌توانید با آن‌ها دشمنی کرده یا به دوست‌شان تبدیل شوید. دشمن یا دوست شدن با یک فرقه خاص می‌تواند روی روابط شما با دیگر فرقه‌ها هم تاثیر داشته باشد و در کل، بازی سیستم پیچیده‌ای خواهد داشت و باید حسابی حواس‌تان به تصمیماتی که می‌گیرید باشد. بدون شک Underworld Ascendant این شانس را دارد تا به یک اثر نقش آفرینی موفق تبدیل شود.

۱۵- Xenonauts 2

    تاریخ عرضه: ۲۰۱۸
    سازنده: گلدهاوک اینترتینمنت


آخرین بازی انحصاری پی‌سی که در این لیست آن را معرفی می‌کنیم، Xenonauts 2 است که پس از موفقیت‌های نسخه اول این مجموعه در دست ساخت است. این بازی را بیش از هر چیز دیگری می‌توان با سری XCOM مقایسه کرد و مانند آن بازی، با یک اثر تاکتیکی و نوبتی طرف هستیم. وقایع بازی در دوران جنگ سرد روایت می‌شوند که البته نباید منتظر بازی واقع‌گرایانه‌ای باشید؛ چرا که در به جای مبارزه با سرباز‌های واقعی در دوران جنگ سرد، باید با موجودات فضایی رو‌به‌رو شوید که زمین را تسخیر کرده‌اند و وظیفه شما ایستادگی در برابر آن‌ها است. در کل بازی چه از نظر داستان و چه از نظر گیم‌پلی شباهت خیلی زیادی به سری XCOM دارد و به همین دلیل هم آن را دنباله معنوی این سری می‌نامند. پس اگر طرفدار این سبک بازی‌ها باشید، بدون شک Xenonauts 2 اثری مورد انتظار برای‌تان خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی