دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

دانلود جدیدترین بازی های روز دنیا

معرفی و دانلود رایگان جدیدترین بازی های روز دنیا

  • ۰
  • ۰

۱۶- Star Wars Battlefront 2

    سازنده: دایس (EA DICE)
    ناشر: الکترونیک آرتز
    پلتفرم: ایکس‌باکس وان - پلی‌استیشن 4 - ویندوز
    تاریخ عرضه: ۲۰۱۷

دیگر به اینکه هر سال یک بازی شوتر عالی از استودیو دایس تجربه کنیم عادت کرده‌ایم. این استودیو در سال ۲۰۱۵ بازی Star Wars Battlefront را عرضه کرد و سال ۲۰۱۶ نیز با عرضه Battlefield 1 گیمر‌ها را درگیر نبرد‌های عظیم و هیجان‌انگیز جنگ جهانی اول کرد. حال این بازیساز سوئدی قصد دارد در سال جاری Star Wars Battlefront 2 را ساخته و عرضه کند و البته اعلام کرده که در این نسخه، از اشتباهاتش در ساخت قسمت اول درس خواهد گرفت.

از مشکلات نسخه اول Battlefront، می‌توان نبود بخش داستانی اشاره کرد که با توجه به دنیای غنی سری جنگ ستارگان، نبود قسمت داستانی کمی تو ذوق می‌زد و اعتراض طرفداران را نیز در پی داشت. ولی دایس رسما تایید کرده که نسخه دوم یک بخش داستانی غنی خواهد داشت که قرار است مانند بخش داستانی Battlefield 1، اهمیت زیادی داشته باشد و صرفا یک داستان ساده را تعریف نکند. از حیث بخش چندنفره هم بازی‌های دایس همواره عملکرد موفقی داشته‌اند و نسخه اول Star Wars Battlefront هم مخصوصا پس از دریافت DLC‌های مختلف، از این نظر بسیار عالی بود و انتظار می‌رود چنین کیفیتی را در نسخه دوم نیز شاهد باشیم.

با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از خود بازی یا تاریخ عرضه دقیق آن اعلام نشده، ولی می‌دانیم که Star Wars Battlefront 2 در سال جاری عرضه خواهد شد.

۱۷- Tekken 7

    سازنده: باندای نامکو
    ناشر: باندای نامکو
    پلتفرم: ایکس‌باکس وان - پلی‌استیشن 4 - ویندوز
    تاریخ عرضه: ۲۰۱۷

سری بازی‌های تکن جدا از محبوبیت جهانی که دارند، برای ما گیمر‌های ایرانی هم سرشار از خاطره هستند و خیلی از ما‌ها ساعات زیادی را در گیم‌نت‌ها یا با کنسول‌های پلی‌استیشن همراه دوستان‌مان به تجربه این بازی پرداخته‌ایم. جدید‌ترین نسخه این مجموعه یعنی Tekken 7 مدت‌ها است که از طریق دستگاه‌های آرکید عرضه شده است. با این حال گیمر‌ها هنوز منتظر عرضه نسخه‌های کنسولی و پی‌سی این بازی محبوب هستند. چندی پیش باندای نامکو، ناشر و سازنده بازی، تایید کرد که این اثر در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

درست است که لذت اصلی بازی‌های سبک مبارزه‌ای در مبارزات چندنفره است، ولی Tekken 7 قرار است یک بخش داستانی نیز داشته باشد که طبق اعلام سازندگان می‌تواند چندین ساعت گیمر‌ها را سرگرم کند. همچنین در این نسخه علاوه بر حضور شخصیت‌های قدیمی و محبوب مجموعه، یک سری شخصیت جدید از جمله شاهین، که عرب است، و آکوما، شخصیت منفی مشهور سری بازی‌های Street Fighter، حضور دارند.

با عرضه شدن بازی‌هایی چون Injustice 2 و Tekken 7، به نظر می‌رسد که ۲۰۱۷ سال خوبی برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای خواهد بود.


۱۸- The Legend of Zelda: Breath of the Wild

    سازنده: نینتندو
    ناشر: نینتندو
    پلتفرم: Wii U - نینتندو سوییچ
    تاریخ عرضه: ۲۰۱۷


The Legend of Zelda یکی از قدیمی‌ترین مجموعه بازی‌های ویدیویی است که جزو با‌ارزش‌ترین مجموعه‌های نینتندو نیز به حساب می‌آید و اکثر نسخه‌های آن توانسته‌اند امتیاز‌های فوق‌العاده‌ای کسب و رضایت طرفداران را جلب کنند. جدید‌ترین نسخه این مجموعه، The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری در سال ۲۰۱۵ برای کنسول Wii U عرضه شود. با این حال بازی چند بار تاخیر خورد و حال قرار است در ۲۰۱۷ برای Wii U و نینتندو سوییچ عرضه شود.

یکی از مواردی که باعث می‌شود The Legend of Zelda: Breath of the Wild حتی افرادی را که شناخت زیادی از این سری ندارند جذب کند، جلوه‌های صوتی و بصری فوق‌العاده بازی است. برای مثال تصاویری که از این اثر منتشر شده‌اند همگی گرافیک هنری چشم‌نوازی دارند و به نظر می‌رسد که طراحی کاراکتر‌ها، دشمنان و محیط‌ها با ظرافت خاصی صورت گرفته باشد. یا تریلری که از بازی در جریان E3 2016 منتشر شد، موسیقی بسیار زیبایی داشت که نشان می‌دهد سازندگان روی بخش صوتی بازی هم تمرکز ویژه‌ای کرده‌اند.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild آنقدر در نمایش‌هایش عالی ظاهر شده که با وجود بازی‌های بزرگ بسیاری، توانست در جریان The Game Awards 2016 جایزه موردانتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ را دریافت کند.


۱۹- Uncharted: The Lost Legacy

    سازنده: ناتی‌داگ
    ناشر: سونی
    پلتفرم: پلی‌ استیشن 4
    تاریخ عرضه: ۲۰۱۷


در حالی که در جریان PSX 2016 بسیاری از گیمر‌ها منتظر بودند استودیو ناتی‌داگ بسته الحاقی داستانی بازی Uncharted 4 را معرفی کند، این استودیو تصمیم گرفت تا یک نسخه مستقل و فرعی از این سری را رونمایی کند که Uncharted: The Lost Legacy نام دارد و قرار است داستانی با محوریت دو تن از شخصیت‌های مونث مجموعه یعنی کلوئی و نادین روایت کند و اتفاقات آن پس از وقایع آنچارتد ۴ رخ می‌دهند. همان‌طور که اشاره کردیم این نسخه کاملا مستقل از آنچارتد ۴ بوده و بدون نیاز به آن قابل تجربه است. همچنین دارندگان برخی از نسخه‌های قسمت چهارم می‌توانند این بازی را به صورت رایگان هم تجربه کنند.

به هر حال یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، آنچارتد ۴ بود و قطعا تجربه نسخه جدیدی از این سری که به نظر می‌رسد حال و هوای نسبتا متفاوتی هم خواهد داشت، در سال ۲۰۱۷ لذت‌بخش خواهد بود. هنوز جزییات زیادی از بازی یا تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده است.


۲۰- Vampyr

    سازنده: دونت‌ناد اینترتینمنت
    ناشر: فوکوس هوم اینتراکتیو
    پلتفرم: ایکس‌باکس وان - پلی‌استیشن 4 - ویندوز
    تاریخ عرضه: ۲۰۱۷




    اولین نگاه به بازی Vampyr

استودیو فرانسوی دونت‌ناد با خلق بازی تحسین‌شده Life is Strange، توانست به شهرت بسیار خوبی برسد و حالا برای پروژه بعدی خودش، سراغ یک بازی کاملا متفاوت در سبک نقش‌آفرینی/اکشن با نام Vampyr رفته است. داستان این بازی با محوریت شیوع بیماری آنفولانزای اسپانیایی در شهر لندن روایت می‌شود که در بین سال‌های ۱۹۱۸ تا ۱۹۲۰ بسیاری از مردم بریتانیا به این بیماری مبتلا شده و جان‌شان را از دست دادند.

شخصیت اصلی بازی Vampyr یک دکتر سابق با نام جاناتان رید است که در جنگ جهانی اول هم حضور داشته و حال به دلایلی تبدیل به یک خون‌آشام شده است. از طرفی وی یک دکتر است و وجدانش اجازه نمی‌دهد که آسیبی به انسان‌ها برساند و از طرفی هم خون‌آشام بودن وی، باعث می‌شود تا نیاز به تغذیه از خون انسان‌ها داشته باشد. در تریلر‌هایی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده است، شاهد هستیم که جاناتان برای مبارزه با دشمنانش از سلاح‌های مختلف و همچنین یک سری قدرت‌های ویژه استفاده می‌کند که به سبب خون‌آشام بودن کسب کرده است. همچنین در کنار مبارزات و المان‌های اکشن، مانند Life is Strange انتخاب‌ها نیز نقشی اساسی در بازی دارند و می‌توان پیش‌بینی کرد که قرار است در موقعیت‌های سختی قرار بگیرید.

البته باید توجه داشت که در سال ۲۰۱۷، بازی مورد انتظار دیگری نیز عرضه خواهند شد. همچنین یک سری بازی‌ها مثل نسخه جدید God of War، بازی Spiderman ساخته اینسامنیاک گیمز، بازی Days Gone و بازی Detroit: Become Human نیز هستند که احتمال داده می‌شود در سال جاری عرضه شوند. ولی از آنجایی که هنوز تاریخ عرضه این بازی‌ها رسما اعلام نشده، تصمیم گرفتیم تا آن‌ها را در لیست نیاوریم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی